Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Is dat niet zo? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via info@qevy.nl.

1. Waar is mijn pakket?
Onze pakketten hebben een gemiddelde levertijd van 3-5 werkdagen. Dit omdat we een bedrijf zijn dat geeft om de wereld en de natuur, dus we willen niet elke dag slechts enkele bestellingen versturen. We verzamelen pakketten in bulk en zodra we onze minimum drempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat jullie dit begrijpen en ons willen helpen met een betere en gezondere wereld.

2. Er zijn 5 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace al gecontroleerd? Soms komt het voor dat pakketten in het sorteercentrum blijven steken. Wacht alsjeblieft nog 1 dag extra. Het spijt ons voor het ongemak, maar we zien dat in 95% van deze gevallen het pakket alsnog geleverd wordt. Heb je 5 werkdagen gewacht en 2 dagen extra? Neem dan contact met ons op, dan vinden we samen een oplossing.

3. Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code. Het duurt ongeveer 8 uur voordat je een Track & Trace ontvangt. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht. Houdt er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat je Track & Trace actief wordt.

4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Vul de Track & Trace in op onze Track & Trace pagina om de status van je levering te zien. 

5. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
Neem contact met ons op met uitleg + foto/video's over het probleem, wij helpen u je snel als we kunnen.

6. Kun je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent?
Heb je een vraag of suggestie? Geweldig! Heb je eerst onze veelgestelde vragen gekeken?

De meeste vragen zijn hier al beantwoord en dat bespaart jou tijd om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Vanwege een overload aan klantenservice e-mails, kan het tot 24 uur duren voordat je een reactie ontvangt. Bedankt voor je geduld. Neem alleen contact op via info@qevy.nl wanneer je je antwoord hierboven niet kunt vinden.